Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 49  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048734 xkni^"
  1. OKASOVÁ, Zuzana. Využitie udržateľného marketingu vo výrobných podnikoch : dizertačná práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2018. 148 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [169 s., 10,22 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4208-1. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu

    elektronická kniha

  3. Management challenges in the 21st century. Conference. Management challenges in the 21st century : conference proceedings : fostering entrepreneurship: small and medium-sized businesses as pillars of economic growth : Bratislava, april 23, 2014. Reviewers: Jaroslav Kita, Michal Pružinský, František Kovář. Bratislava : School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2014. CD-ROM [320 s.]. VEGA 1/0461/12, VEGA 1/0893/12. ISBN 978-80-89306-24-4. 1/0893/12, VEGA, Znalosti v podmienkach exportných cien s aplikáciou na dopravu a logistiku. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. Current challenges of marketing and their application in practice. International scientific conference. Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. Reviewers: Jaroslav Kita, Miroslav Karlíček ... [et al.]. 1st Edition. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014. CD-ROM [152 s.]. ISBN 978-80-87500-55-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research. International research conference. Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. Reviewers Kajetana Hontyová, Jaroslav Kita. Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. CD-ROM [580 s.]. VEGA 1/0461/12, VEGA 1/0893/12. ISBN 978-80-89306-20-6. 1/0893/12, VEGA, Znalosti v podmienkach exportných cien s aplikáciou na dopravu a logistiku. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. ORESKÝ, Milan. Nákup a jeho riadenie v podniku - model nákupu : habilitačná práca. Školiteľ:Jaroslav Kita. Bratislava, 2011. 178 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. KUDZBELOVÁ, Adriana. Predaj v maloobchode - masová kustomizácia : dizertačná práca. Škol. Jaroslav Kita. Bratislava, 2010. 195 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 93 s. VEGA 1/0251/08. ISBN 978-80-225-2717-0. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. VALENTEOVÁ, Katarína. Teoretické a praktické aspekty controllingu hotela : dizertačná práca. Škol. Jaroslav Kita. Bratislava, 2008. 188 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002. 411 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-23-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.