Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048747 xpca^"
  1. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Zelený marketing : záverečná správa za celé obdobie riešenia projektu KEGA č. 120-035EU-4/2010 : [projekt riešený v roku 2010]. Bratislava, 2010. [14 s.]. KEGA 120-035EU-4/2010.
  2. LIESKOVSKÁ, Vanda - ŠIMEGH, Peter - NIMRICHTEROVÁ, Jana. Marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 253 s. ISBN 978-80-225-2713-2. [Počet ex. : 43, z toho voľných 18, prezenčne 3]
  3. ŠIMEGH, Peter - FABIAN, Viktor. Public relations vzdelávacích inštitúcií. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006. ISSN 1335-9746, 2006, roč. 5, č. 9, s. 71-80.
    článok

    článok

  4. ŠIMEGH, Peter. Principles of corporate identity (CI). In Theory and practice of European integration processes in higher education and science : the scientific herald, special issue. - Užgorod : KP Užgorodskaja miska drukarnja, 2006. ISBN 966-2921-07-9, s. 261-265.
    článok

    článok

  5. ŠIMEGH, Peter. Advertising. In Theory and practice of European integration processes in higher education and science : the scientific herald, special issue. - Užgorod : KP Užgorodskaja miska drukarnja, 2006. ISBN 966-2921-07-9, s. 292-294.
    článok

    článok

  6. ŠIMEGH, Peter. Reklama podnikateľských subjektov : (výskum v regiónoch Košice a Linz). [Košice] : SAGEMA, Ing. Peter Šimegh, PhD., 2005. 140 s. ISBN 80-968429-1-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. BAŠISTOVÁ, Alena et al. Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 104 s. ISBN 80-225-1905-7.
  8. ŠIMEGH, Peter. Podniková identita v Košickom kraji. In Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1905-7, s. 72-83.
    článok

    článok

  9. ŠIMEGH, Peter. Podniková identita v Košickom kraji. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 341-350.
    článok

    článok

  10. DUDINSKÁ, Elvíra - RUČINSKÝ, Rastislav - ŠIMEGH, Peter. Medzinárodný marketing. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 243 s. ISBN 80-225-1799-2. [Počet ex. : 19, z toho voľných 17, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.