Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 109  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048776 xknid^"
  1. PIDÍKOVÁ, Nikola. Vnímanie udržateľnosti luxusných značiek spotrebiteľmi generácie Y a Z : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 79 s.
    kniha

    kniha

  2. MORÁVKOVÁ, Klára. Budovanie značky vybraného zdravotníckeho zariadenia : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 66 s.
    kniha

    kniha

  3. BÓRIK, Dominik. Vnímanie marketingu značky Nike slovenskými spotrebiteľmi generácie Z : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 57 s.
    kniha

    kniha

  4. ŠTUDENTOVÁ, Viktória. Poziciovanie vybranej značky v online prostredí : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 68 s.
    kniha

    kniha

  5. HOZÁKOVÁ, Kristína. Využitie metódy Brand Personality pri vnímaní influencerov : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 81 s.
    kniha

    kniha

  6. BURZOVÁ, Simona. Celebrity Branding : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 75 s.
    kniha

    kniha

  7. DESTEFANIS, Nataly. Návrh marketingovej kampane pre LK Studio : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 76 s.
    kniha

    kniha

  8. ŠTETKA, Gabriel. Využitie marketingových nástrojov v konkrétnom zdravotníckom zariadení : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 62 s.
    kniha

    kniha

  9. BENEDIK, Adam. Vplyv športovca na zvýšenie povedomia o značke : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 65 s.
    kniha

    kniha

  10. NEZNÍKOVÁ, Romana. Marketing vybranej značky zameraný na rodičov v oblasti stravovania detí : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2023. 73 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.