Výsledky vyhľadávania
- STRHAN, Rastislav. Environmentálne značky a vyhlásenia a ich využitie v marketingu. In Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 29. - 30. november 2001 Družstevný ústav vzdelávania Mojmírovce. - [Bratislava] : [Obchodná fakulta EU], [2001]. ISBN 80-225-1476-4, s. 523-528.
- STRHAN, Rastislav - KOLLÁR, Vojtech. Terminologické osobitosti environmentálneho trhu. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 98-103.
- STRHAN, Rastislav. Trh spotrebných tovarov z pohľadu environmentálnych požiadaviek. In Sociálno-ekonomické problémy transformačného procesu : zborník z medzinárodného vedeckého seminára : Banská Bystrica, 17.-18. septembra 1998. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 1998. ISBN 80-8055-170-7, s. 278-284.