Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 93  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048810 xpca^"
  1. STRHAN, Rastislav. Research of Product Design Consumer Perception. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 3, s. 56-67 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  2. STRHAN, Rastislav. Perception of Different Forms of Signalling As Source of Consumer Behaviour Classification. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113, pp. 293-302 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  3. STRHAN, Rastislav. Use of National Design Award in Marketing Communication. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 426-435 CD-ROM. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  4. KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica - STRHAN, Rastislav. Integrated Management Systems and Their Positive Aspects. In Jakość wobec wymagań współczesnego rynku. - Radom : Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Eksploatacji, 2019. ISBN 978-83-7789-597-9, pp. 215-223. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  5. STRHAN, Rastislav. Kritéria pre hodnotenie nástrojov kvality. In Stav a perspektívy systémov manažérstva ako konkurenčná výhoda : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4445-0, s. 73-82 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  6. STRHAN, Rastislav. Komunikácia integrovaných manažérskych systémov ako súčasť marketingu. In Integrované systémy manažérstva: veda - prax -výučba : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4576-1, s. 62-70 online. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok

  7. KARKALÍKOVÁ, Marta et al. Evaluácia integrovaného systému manažérstva v kontexte zvyšovania konkurencieschopnosti podnikov v SR : záverečná správa projektu VEGA 1/0670/16 : začiatok riešenia: január 2016 ; ukončenie riešenia: december 2018. Bratislava, 2018. [3] s. VEGA 1/0670/16.
  8. STRHAN, Rastislav. Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. ISBN 978-83-63978-75-4, pp. 7-40 [1,87 AH]. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok

  9. KARKALÍKOVÁ, Marta - STRHAN, Rastislav. Integrated Management Systems as a Tool for Achieving Continuous Improvements in Performance. In Littera Scripta. - České Budějovice : The Institute of Technology and Busines. ISSN 1805-9112, 2018, vol. 11, no. 1, pp. 81-92. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok

  10. LACKOVÁ, Alica. [Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 38, s. 252-253. Recenzia na: Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku : záverečná správa za celé obdobie riešenia projektu VEGA 1/0635/14 : obdobie riešenia projektu do 01/2014 do 12/2016 / vedúci projektu: Malgorzata A. Jarossová, spoluriešitelia: Alica Lacková ... [et al.]. 1. vyd. - Bratislava, 2016. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.