Výsledky vyhľadávania
- STRHAN, Rastislav. Perception of Different Forms of Signalling As Source of Consumer Behaviour Classification. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113, pp. 293-302 online. VEGA 1/0543/18.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 428.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení - STRHAN, Rastislav. Research of Product Design Consumer Perception. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 3, s. 56-67 online. VEGA 1/0543/18.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 692.6 KB dostupné po prihlásení - KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica - STRHAN, Rastislav. Integrated Management Systems and Their Positive Aspects. In Jakość wobec wymagań współczesnego rynku. - Radom : Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Eksploatacji, 2019. ISBN 978-83-7789-597-9, pp. 215-223. VEGA 1/0543/18.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 19.6 MB dostupné po prihlásení - STRHAN, Rastislav. Use of National Design Award in Marketing Communication. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 426-435 CD-ROM. VEGA 1/0543/18.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 298.7 KB dostupné po prihlásení - KARKALÍKOVÁ, Marta et al. Evaluácia integrovaného systému manažérstva v kontexte zvyšovania konkurencieschopnosti podnikov v SR : záverečná správa projektu VEGA 1/0670/16 : začiatok riešenia: január 2016 ; ukončenie riešenia: december 2018. Bratislava, 2018. [3] s. VEGA 1/0670/16.
- KARKALÍKOVÁ, Marta - STRHAN, Rastislav. Integrated Management Systems as a Tool for Achieving Continuous Improvements in Performance. In Littera Scripta. - České Budějovice : The Institute of Technology and Busines. ISSN 1805-9112, 2018, vol. 11, no. 1, pp. 81-92. VEGA 1/0670/16.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 824.3 KB verejne dostupné - STRHAN, Rastislav. Kritéria pre hodnotenie nástrojov kvality. In Stav a perspektívy systémov manažérstva ako konkurenčná výhoda : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4445-0, s. 73-82 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 274.4 KB dostupné po prihlásení - STRHAN, Rastislav. Komunikácia integrovaných manažérskych systémov ako súčasť marketingu. In Integrované systémy manažérstva: veda - prax -výučba : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4576-1, s. 62-70 online. VEGA 1/0670/16.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 143.2 KB dostupné po prihlásení - STRHAN, Rastislav. Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. ISBN 978-83-63978-75-4, pp. 7-40 [1,87 AH]. VEGA 1/0670/16.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 335.2 KB dostupné po prihlásení - STRHAN, Rastislav. Efekt odrazu a jeho dôsledky na marketingové rozhodovanie. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 37, s. 74-88. VEGA 1/0670/16.