Výsledky vyhľadávania
- ŠIŠKOVÁ, Lucia. Marketing predaja v poľnohospodárskom podniku : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 42 s.
- ŠÁNDOR, Marek. Možnosti propagácie podniku : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 35 s.
- HLINICKÁ, Dominika. Obal - dôležitý faktor na trhu potravín : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 34 s.
- MACHOVÁ, Lucia. Reklama ako nástroj odbytovej politiky : diplomová práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 77 s.
- ARBETOVÁ, Ivana. Značka ako nástroj konkurencieschopnosti : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 44 s.
- IVANOVÁ, Viktória. Značka ako nástroj konkurencieschopnosti podnikov : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 40 s.
- MOKRIŠOVÁ, Marcela. Značka ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 41 s.
- MICHALOVÁ, Zdenka. Značka ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 38 s.
- VÉGHOVÁ, Petra. Predaj a jeho úloha v podniku : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 38 s.
- LELKES, Peter. Analýza marketingového prostredia vybraného podniku Slovak Telecom, a.s. : diplomová práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2008. 77 s.