Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048924 xknid^"
  1. ŠIŠKOVÁ, Lucia. Marketing predaja v poľnohospodárskom podniku : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 42 s.
    kniha

    kniha

  2. ŠÁNDOR, Marek. Možnosti propagácie podniku : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 35 s.
    kniha

    kniha

  3. HLINICKÁ, Dominika. Obal - dôležitý faktor na trhu potravín : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 34 s.
    kniha

    kniha

  4. MACHOVÁ, Lucia. Reklama ako nástroj odbytovej politiky : diplomová práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 77 s.
    kniha

    kniha

  5. ARBETOVÁ, Ivana. Značka ako nástroj konkurencieschopnosti : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 44 s.
    kniha

    kniha

  6. IVANOVÁ, Viktória. Značka ako nástroj konkurencieschopnosti podnikov : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 40 s.
    kniha

    kniha

  7. MOKRIŠOVÁ, Marcela. Značka ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 41 s.
    kniha

    kniha

  8. MICHALOVÁ, Zdenka. Značka ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 38 s.
    kniha

    kniha

  9. VÉGHOVÁ, Petra. Predaj a jeho úloha v podniku : bakalárska práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2009. 38 s.
    kniha

    kniha

  10. LELKES, Peter. Analýza marketingového prostredia vybraného podniku Slovak Telecom, a.s. : diplomová práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2008. 77 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.