Výsledky vyhľadávania
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Kvalita a doktorandské vzdelávanie. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2023. ISSN 1335-5864, 2023, roč. 34, č. 1, s. 4-13.
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Vzdelávacie výstupy a kritické myslenie. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864, 2022, roč. 33, č. 2-3, s. 4-10.
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Koncepčné prístupy k práci školiteľa na doktorandskom štúdiu. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864, 2022, roč. 33, č. 1, s. 4-15.
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Inovačné modely vzdelávania na vysokých školách. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2021. ISSN 1335-5864, 2021, roč. 32, č. 1, s. 4-14.
- SPIŠÁK, Robert. [Strategický marketingový manažment]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 60. Recenzia na: Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. - ISBN 80-968904-8-4.
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Úloha podlinkových aktivít v komunikačnej stratégii. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 1, s. 4-5 [slov časť].
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Emocionálne pôsobenie značky. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 3, s. 2-3 [slov. časť].
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Marketing a trh periodík. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 5, s. 2-3 [slov. časť].
- NETRI, Branislav. Lesáková, D. a kol.: Marketingové analýzy a prognózy. Bratislava: SOFA, 2002, 192 s. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2003. ISSN 0323-262X, 2003, roč. 32, č. 4, s. 539-540. Recenzia na: Marketingové analýzy a prognózy / Dagmar Lesáková a kolektív. - Bratislava : SOFA, 2002.
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Multilevel marketing a výkonnosť predaja. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 2, s. 4 [slov. časť].