Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 63  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048949 xknid^"
  1. BLAŽOVÁ, Michaela. Vplyv značiek kvality potravín na rozhodovanie spotrebiteľov : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 98 s.
    kniha

    kniha

  2. ROCHOVÁ, Martina. Vplyv značiek potravín na rozhodovanie spotrebiteľa : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 73 s.
    kniha

    kniha

  3. MIKUŠOVÁ, Kristína. Vplyv značiek COOP Jednota na spotrebiteľské správanie : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 83 s.
    kniha

    kniha

  4. GRIGEĽ, Adrián. Symbolika zdravia v reklame a marketingovej komunikácii : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 75 s.
    kniha

    kniha

  5. SIKORA, Juraj. Marketing tabakových výrobkov v SR : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 77 s.
    kniha

    kniha

  6. ČULÍKOVÁ, Lucia. Branding obchodnej značky : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 77 s.
    kniha

    kniha

  7. BLAHOVSKÁ, Veronika. Vnímanie zdravia v životnom štýle mladých ľudí : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 81 s.
    kniha

    kniha

  8. KAČALJAKOVÁ, Ivana. Postoje spotrebiteľov k bioproduktom a organickým potravinám : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 71 s.
    kniha

    kniha

  9. DRAGULOVÁ, Natália. Branding v segmente obchodných značiek : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 67 s.
    kniha

    kniha

  10. DUCHOVIČOVÁ, Henrieta. Vplyv reklamy na vnímanie zdravia v spotrebiteľskom správaní : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 72 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.