Výsledky vyhľadávania
- BLAŽOVÁ, Michaela. Vplyv značiek kvality potravín na rozhodovanie spotrebiteľov : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 98 s.
- ROCHOVÁ, Martina. Vplyv značiek potravín na rozhodovanie spotrebiteľa : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 73 s.
- GRIGEĽ, Adrián. Symbolika zdravia v reklame a marketingovej komunikácii : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 75 s.
- MIKUŠOVÁ, Kristína. Vplyv značiek COOP Jednota na spotrebiteľské správanie : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 83 s.
- SIKORA, Juraj. Marketing tabakových výrobkov v SR : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 77 s.
- ČULÍKOVÁ, Lucia. Branding obchodnej značky : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 77 s.
- BLAHOVSKÁ, Veronika. Vnímanie zdravia v životnom štýle mladých ľudí : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 81 s.
- KAČALJAKOVÁ, Ivana. Postoje spotrebiteľov k bioproduktom a organickým potravinám : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 71 s.
- DRAGULOVÁ, Natália. Branding v segmente obchodných značiek : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 67 s.
- VINCEK, Juraj. Marketingové stratégie automobilových výrobcov : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 62 s.