Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 275  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048949 xpca^"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. The Impact of Health Perception and Health-related Determinants on Healthy Food Consumption in Older People in Slovakia. In Acta Scientiarum Polonorum. - Warsaw : Wydawnictwo SGGW. ISSN 2450-047X, 2020, vol. 19, no. 1, pp. 33-40. VEGA 1/0339/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF193.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Správanie vo vzťahu k zdraviu : determinanty, perspektívy a intervenčné možnosti. Recenzenti: Valéria Michalová, Dana Šímová. 1. vydanie. Bratislava : GUPRESS, 2020. 115 s. [7,50 AH]. VEGA 1/0339/18. ISBN 978-80-973696-0-6.
  3. LESÁKOVÁ, Dagmar - REHÁK, Róbert. Empirical Exploration of Customer Management Focus and Its Impact on Business Performance. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2020. ISSN 0013-3035, 2020, roč. 68, č. 7, s. 714-736 online. VEGA 1/0339/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF516.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. LESÁKOVÁ, Dagmar. Choice Architecture in Healthy Consumption Behaviour. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113, pp. 187-195. VEGA 1/0339/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF248 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  5. LESÁKOVÁ, Dagmar. Food Choice Motives in the Consumption of Elderly Population. In Contemporary Issues in Economy. International Conference on Applied Economics. Contemporary Issues in Economy : Abstract Book from 10th International Conference on Applied Economics, 27-28 June 2019, (Toruń, Poland). - Toruń : Institute of Economic Research, 2019. ISBN 978-83-65605-10-8, pp. 156.
    článok

    článok

  6. LESÁKOVÁ, Dagmar. Age Identification in Elderly Segment and Its Impact on Marketing Communication. In Enterprise and Competitive Environment 2019. Annual International Conference. Enterprise and Competitive Environment 2019 : Abstracts of the 22nd Annual International Conference, March 21–22, 2019, Mendel University, (Brno, Czech Republic). - Brno : Mendel University in Brno, 2019. ISBN 978-80-7509-654-8, pp. 35.
    článok

    článok

  7. LESÁKOVÁ, Dagmar. Health Conscious Food Consumption Behavior in Seniors´ Segment. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 285-292 CD-ROM. VEGA 1/0339/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené268.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. LESÁKOVÁ, Dagmar. Cognitive Age and Its Relevance to Targeting Seniors. In KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose. Conference. KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose : Conference Proceedings, September, 5-6, 2019, (Olomouc, Česko). - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2019. ISBN 978-80-244-5543-3, pp. 124-130 online. VEGA 1/0339/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené392.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. LESÁKOVÁ, Dagmar - DAŇO, Ferdinand. Transferovateľné zručnosti pre 3. stupeň štúdia. Recenzenti: Valéria Michalová, Dana Šímová. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2019. [144 s.] [7,2 AH]. KEGA 001 EU-4/2017. ISBN 978-80-7598-484-5.
  10. LESÁKOVÁ, Dagmar. The Role of Self-perceived Age in Advertising Strategies. In Knowledge-Economy-Society : Challenges for Contemporary Economies - Global, Regional, Network and Orgazational Perspective. - Toruň : Cracow University of Economics, 2019. ISBN 978-83-7285-891-7, pp. 259-268 online. VEGA 1/0339/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené13.8 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.