Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048953 xkni^"
  1. ČERVENKA, Peter. Nové trendy v elektronickej komunikácii a ich aplikácia v podnikaní : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2013. 181 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. TREBUĽOVÁ, Andrea. Public relations a ich miesto pri budovaní imidža spoločnosti : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2012. 137 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. ORGONÁŠ, Jozef. Komunikačná stratégia v procese zavedenia eura : dizertačná práca. Škol. Júlia Lipianska. Bratislava, 2009. 189 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. RUBANINSKÁ, Kamila. Predpoklady a možnosti využitia sponzoringu ako nástroja marketingovej komunikácie v podmienkach SR : dizertačná práca. Škol. Júlia Lipianska. Bratislava, 2009. 204 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. FILO, Peter. Predpoklady a možnosti použitia marketingového mixu pri tvorbe a realizácii projektov : dizertačná práca. Škol. Júlia Lipianska. Bratislava, 2007. 207 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. KOPEC, Pavol. Benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod : dizertačná práca. Škol. Júlia Lipianska. Bratislava, 2007. CD-ROM. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  7. MIŠÚN, Juraj. Firemná identita ako konkurenčná výhoda na príklade BMW Group a AWT Bavaria : dizertačná práca. Škol. Júlia Lipianska. Bratislava, 2005. 197 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. 122 s. ISBN 80-225-2102-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  9. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002. 411 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-23-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 1]
  10. LIPIANSKA, Júlia. Cena v marketingu : vybraté problémy. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2002. 116 s. ISBN 80-225-1488-8. [Počet ex. : 11, z toho voľných 10, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.