Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048978 xkni^"
  1. VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína - HASPROVÁ, Mária. Udržateľný rozvoj a udržateľná spotreba : (vybraté problémy). Recenzenti Naděžda Klabusayová, Peter Štarchoň, Peter Drábik. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 176 s. [11,62 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3739-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  2. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Marketingový výskum. Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003. 379 s. ISBN 80-225-1493-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  3. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Analýza marketingovej pripravenosti podnikovej sféry na vstup do Európskej únie : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 90 s. ISBN 80-225-1694-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. VOKOUNOVÁ, Dana. Metódy analýzy trhovej pozície : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2001. 153 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Kapitoly z marketingového výskumu. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 242 s. ISBN 80-225-1312-1. [Počet ex. : 27, z toho voľných 26, prezenčne 1]
  6. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Základy segmentácie trhu. Recenzovali: Štefan Rajt, Lucia Rohoňová, Elena Šťavová. 1. vyd. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1999. 209 s. G 5040. ISBN 80-225-1174-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - VOKOUNOVÁ, Dana. Metódy marketingového výskumu. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 71 s. ISBN 80-225-1182-X. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  8. RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - VOKOUNOVÁ, Dana. Metódy marketingového výskumu. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1997. 71 s. ISBN 80-225-0805-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]