Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 52  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0049075 xknid^"
  1. ZEMAN, Erik. Využitie dizajnu v corporate identity firmy : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlákay. Bratislava, 2016. 77 s.
    kniha

    kniha

  2. TÓTH, Ivan. Stratégia predaja slovenských značiek vín na trhu : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlákay. Bratislava, 2016. 90 s.
    kniha

    kniha

  3. SIVČÁKOVÁ, Lucia. Využitie dizajnu pri Corporate Identity firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Mlákay. Bratislava, 2016. 60 s.
    kniha

    kniha

  4. LÁSZLÓOVÁ, Katarína. Budovanie imidžu vybranej firmy a jej značky : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2015. 71 s.
    kniha

    kniha

  5. MORAVEC, Tomáš. Vinohradníctvo na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2015. 78 s.
    kniha

    kniha

  6. POŽGAYOVÁ, Ingrid. Konkurencieschopnosť vinárskych firiem na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2015. 77 s.
    kniha

    kniha

  7. JEDINÁKOVÁ, Lucia. Hodnotenie konkurencieschopnosti vybraných produktov na slovenskom trhu : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2015. 63 s.
    kniha

    kniha

  8. POLÁK, Matej. Hodnotenie konkurencie produktov vybraných obchodných reťazcov : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2014. 88 s.
    kniha

    kniha

  9. KIZÁKOVÁ, Jana. Využitie dizajnu pri budovaní Corporate Identity firmy : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2014. 83 s.
    kniha

    kniha

  10. SZÖCS, Gabriel. Hodnotenie dizajnu vo vybranej firme cestovného ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2014. 74 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.