Výsledky vyhľadávania

  1. HORVÁTH, Martin. Marketing a súčasná behaviorálna ekonómia : dizertačná práca. Školiteľ: Milan Oreský. Bratislava, 2020. 153 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. PECHERSKY, Alexander. Multiculturalism in the management of foreign companies operating in Slovakia : dizertačná práca. Školiteľ: Milan Oreský. Bratislava, 2020. 147 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. ORESKÝ, Milan. Could We Be Closer to Sustainable Marketing Through the Circular Economy? In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 341-355 CD-ROM. VEGA 1/0587/19.
    článok

    článok

  4. ORESKÝ, Milan. Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113, pp. 261-275.
    článok

    článok

  5. ORESKÝ, Milan. Rozhodovanie spotrebiteľov o výdavkoch z pohľadu teórie očakávaného úžitku, ostatných ekonomických teórií až k prospektovej teórii a ich využitie v marketingu. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 2, s. 249-259 online.
    článok

    článok

  6. ORESKÝ, Milan - REHÁK, Róbert. Finančná a ekonomická analýza obchodného podniku. Recenzenti: Eva Hanuláková, Dávid Lupták. 2. prepracované a doplnené vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2019. 198 s. [10,86 AH]. ISBN 978-80-571-0174-1. [Počet ex. : 21, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  7. ORESKÝ, Milan. Popularita behaviorálnej ekonómie alebo čo spája behaviorálnu ekonómiu a marketing. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/2 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4566-2, s. 143-156 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. ORESKÝ, Milan. Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch. In Spotrebiteľ na finančnom trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4569-3, s. 66-79 CD-ROM. VEGA 1/0242/16.
    článok

    článok

  9. ORESKÝ, Milan. How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113, p. 298-307 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. HASNAWATI - ORESKÝ, Milan. Are ERP and Organization Capability Can Be Enablers of Green Supply Chain Management? A Viewpoint From Employee’s Perception. In Indonesian Management and Accounting Research. - Jakarta Barat : Lembaga Penerbit Fakultas Ekonomi dan Bisnis, Universitas Trisakti. ISSN 2442-9724, 2018, vol. 17, no. 2, 99-117 online.
    článok

    článok