Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0065132 xknid^"
  1. FEKETEOVÁ, Diana. Udržateľný marketing vybraných obchodných spoločností : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Stanková. Bratislava, 2020. 45 s.
    kniha

    kniha

  2. HODOŠIOVÁ, Valéria. Influencer marketing - vplyv influencerov na nákupné rozhodovanie špecifickej cieľovej skupiny : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Stanková. Bratislava, 2020. 65 s.
    kniha

    kniha

  3. RUSNAČÍK, Tomáš. Trendy v online marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Stanková. Bratislava, 2020. 58 s.
    kniha

    kniha

  4. FREŠO, Slavomír. Trendy v online marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Stanková. Bratislava, 2020. 47 s.
    kniha

    kniha

  5. BOČKOVÁ, Petra. Využitie nástrojov Shopper marketingu vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Stanková. Bratislava, 2019. 52 s.
    kniha

    kniha

  6. VAVROVÁ, Danica. Súčasné trendy v Shopper marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Stanková. Bratislava, 2019. 53 s.
    kniha

    kniha

  7. STANKOVÁ, Monika. Využitie manažérskeho účtovníctva v automobilovom priemysle : diplomová práca. Školiteľ: Daša Mokošová. Bratislava, 2017. 66 s.
    kniha

    kniha

  8. STANKOVÁ, Monika. Modifikácie úloh o najkratšej ceste a ich využitie v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Andrej Babej. Bratislava, 2015. 39 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.