Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0024916 xpca^"
  1. HASPROVÁ, Mária. Marketing obcí, miest a regiónov-nevyhnutný nástroj prosperity. In Proman: projektový manažér : príloha časopisu EuroRegióny, máj/jún, roč. 2, č. 3, (2007.
    článok

    článok

  2. FILO, Peter. Recenzia publikácie: Marketing regiónu. In Proman: projektový manažér : príloha časopisu EuroRegióny, máj/jún, roč. 2, č. 3, (2007. Recenzia na: Marketing regiónu / Mária Hasprová. - Žilina : OZ Progressus Slovakia, 2007. - ISBN 978-80-969642-5-3.
    článok

    článok

  3. TAJTÁKOVÁ, Mária. Základy marketingu v umení a kultúre. In Proman: projektový manažér : príloha časopisu EuroRegióny. - Bratislava : ERA OZ, 2007, 2007, roč. 2, č. 1, s. 10-11.
    článok

    článok

  4. FILO, Peter. Recenzia publikácie: Marketing kultúry. In euroRegióny : magazín pre rozvoj regiónov. - Bratislava : ERA OZ, 2007. ISSN 1336-605X, 2007, roč. 5, č. 2, s. 16. Recenzia na: Základy marketingu v umení a kultúre / Mária Tajtáková. - Nesluša : Progressus Slovakia, 2007. - ISBN 978-80-969642-4-6.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.