Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 29  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0069945 xcla^"
  1. MÔCIKOVÁ, Renata. Cena viac ako značka ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, jún 2004, roč. 11, č. 6, s. 18-19.
    článok

    článok

  2. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Hokej vs. Reklama ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, jún 2004, roč. 11, č. 6, s. 42-43.
    článok

    článok

  3. SAGÁLOVÁ, Eva. Talent is fire. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, jún 2004, roč. 11, č. 6, s. 28-29.
    článok

    článok

  4. VALLO, Andrej. Ako vlastne fungujú peoplemetre ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, jún 2004, roč. 11, č. 6, s. 48.
    článok

    článok

  5. VALLO, Andrej. Ako sa tvorí peoplemetrový panel ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, máj 2004, roč. 11, č. 5, s. 47.
    článok

    článok

  6. ŽÁRY, Ivan. Sivá teória, zelená prax. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, máj 2004, roč. 11, č. 5, s. 16.
    článok

    článok

  7. Trhy novej EÚ. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, máj 2004, roč. 11, č. 5, s. 26-30.
    článok

    článok

  8. MÔCIKOVÁ, Renata. Intraco 2004. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, máj 2004, roč. 11, č. 5, s. 12.
    článok

    článok

  9. IVANTYŠYN, Roman. Komunikácia cez vášne. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, máj 2004, roč. 11, č. 5, s. 17.
    článok

    článok

  10. VADOCZ, Štefan. Každá akcia plodí reakciu. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, apríl 2004, roč. 11, č. 4, s. 17.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.