Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 60  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0089671 xpca^"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera. Globalizačné aspekty súčasného marketingu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 10-18.
    článok

    článok

  2. DAŇO, Ferdinand. Outsourcing distribučných a logistických činností. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 26-31.
    článok

    článok

  3. DUDÁŠ, Tomáš. Analýza odvetvového a regionálneho členenia priamych zahraničných investícií na Slovensku v rokoch 1993-2004. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 32-37.
    článok

    článok

  4. DZUROVÁ, Mária - ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Riadenie vzťahov so zákazníkom. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 38-48.
    článok

    článok

  5. HANULÁKOVÁ, Eva. Poradenstvo v marketingu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 49-54.
    článok

    článok

  6. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Analýza marketingového makroprostredia miest a obcí v Slovenskej republike. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 55-64.
    článok

    článok

  7. KNAPIK, Peter. Rokovací štýl a odlišnosti kultúr. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 65-69.
    článok

    článok

  8. KOLLÁR, Vojtech - BROKEŠ, Peter. Testovanie e-learningových kurzov Moodle pri environmentálnom vzdelávaní. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 70-78.
    článok

    článok

  9. MAJTÁNOVÁ, Anna - PALACKOVÁ, Dana. Sprostredkovanie poistenia a tendencie jeho vývoja v Slovenskej republike. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 79-84.
    článok

    článok

  10. NOVACKÁ, Ľudmila - PLESNÍK, Pavol. Marketing destinácie a cestovný ruch. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 85-89.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.