Výsledky vyhľadávania

  1. MÔCIKOVÁ, Renata. Mediálny tréning ? A na čo ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, december 2005, roč. 12, č. 12, s. 12-13.
    článok

    článok

  2. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Koniec "dieram" v zákone ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, december 2005, roč. 12, č. 12, s. 58-59.
    článok

    článok

  3. DOKTOR, Vladislav. V gramotnosti na polceste. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, december 2005, roč. 12, č. 12, s. 56.
    článok

    článok

  4. SOBINOVSKÁ, Júlia. Efektívna reklama. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, december 2005, roč. 12, č. 12, s. 76.
    článok

    článok

  5. MÔCIKOVÁ, Renata. Najlepšie platí farmácia. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, november 2005, roč. 12, č. 11, s. 23.
    článok

    článok

  6. CHRISTOPHORYOVÁ, Ľubica. Aké sú nové vízie reklamy? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, november 2005, roč. 12, č. 11, s. 30-31.
    článok

    článok

  7. MÔCIKOVÁ, Renata. Ako na vernosť ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, október 2005, roč. 12, č. 10, s. 14-16.
    článok

    článok

  8. MÔCIKOVÁ, Renata. Ako merať sponzoring ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, október 2005, roč. 12, č. 10, s. 10-11.
    článok

    článok

  9. SOBINOVSKÁ, Júlia. Efektívny indoor. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, september 2005, roč. 12, č. 9.
    článok

    článok

  10. PALOVIČ, Dag. Elektronický obchod stále v plienkach. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, september 2005, roč. 12, č. 9.
    článok

    článok