Výsledky vyhľadávania
- PŠENÁKOVÁ, Ildikó. M-learning - nová forma e-learningu? In Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5.
- SEMJON, Ján - LIPČAK, Michal - VOROŇKO, Alexander. Vytváranie virtuálnych modelov pre e-learning. In Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5, s. 1-4.
- ARBE, Tatiana. E-learning - nástroj podpory rôznych foriem vzdelávania a perspektívy jeho rozvoja. In Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5, s. 1-8.
- ČERNÁK, Igor. Prechod na dištančné metódy vzdelávania. In Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5, s. 1-5.
- KÚTNA, Anna - PALÁSTHY, Hedviga. Vzdelávanie dospelých v digitálnom svete. In Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5, s. 1-5.
- MAGDIN, Martin. Interaktívny typ otázky a možnosti implementácie interaktívnych testov do LMS Moodle. In Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5, s. 1-5.
- ÖLVECKÝ, Miroslav. Postavenie LCMS Moodle v kombinovanom vzdelávaní. In Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5, s. 1-5.
- PORUBANOVÁ, Monika. Blended learning ako prostriedok k nadobudnutiu znalostí a kľúčových kompetencií vo výučbe anglického jazyka. In Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5, s. 1-5.
- ŠOFRANKOVÁ, Beáta. Analýza predpokladov implementácie e-learningu z pohľadu študentov. In Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5, s.1-4.
- ZELEM, Ján. Úloha vysokoškolského učiteľa v podmienkach e-learningu a blended learningu. In Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5, s. 1-5.