Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 49  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0115264 xpca^"
  1. TREBUĽOVÁ, Andrea. Public relations v prostredí internetu. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 517-519.
    článok

    článok

  2. HRTÚSOVÁ, Džamila. Tri "A" konkurencieschopného logistického reťazca. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 180-184. VEGA 1/0557/08.
    článok

    článok

  3. BENCIOVÁ, Nikoleta. SARIO ako jedna z možností podpory exportných a obchodných aktivít slovenských podnikateľských subjektov. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 19-25.
    článok

    článok

  4. DRAŽOVÁ, Katarína. Súčasné trendy používania vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v marketingu neziskových organizácií. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 85-92.
    článok

    článok

  5. LUKÁČ, Miroslav. Presnosť metódy Monte Carlo. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 293-298.
    článok

    článok

  6. DUDÁKOVÁ, Nina. Finančné vylúčenie ako prekážka v plnohodnotnej účasti na modernom hospodárskom živote a jeden zo zdrojov prehlbovania sociálnej exklúzie. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 104-111.
    článok

    článok

  7. FURDOVÁ, Lucia. Hodnota pre zákazníka ako dôležitá súčasť marketingových a logistických stratégií. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 129-134.
    článok

    článok

  8. NÉMETHOVÁ, Ildikó. Orthodox and unorthodox theories of Irish development. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 347-354.
    článok

    článok

  9. HLAVATÝ, Ivan. Vplyv informačnej bezpečnosti podniku na jeho rozvoj. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 176-179.
    článok

    článok

  10. HRUŠOVSKÁ, Dana. Prieskum trhu ako východisko riešenia ekonomickej krízy. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 185-189.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.