Výsledky vyhľadávania
- VERNER, Robert - MATOUŠKOVÁ, Kristína. Odhad vývoja trhu dlhopisov automobilových spoločností. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2019. ISSN 1337-7094, 2019, č. 39, s. 44-46.
- ŠEFČÍKOVÁ, Denisa. Integrálne hodnotenie inovačného rozvoja podnikov. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2019. ISSN 1337-7094, 2019, č. 40, s. 61-64 online.
- DANKOVÁ, Lenka - NAŠČÁKOVÁ, Jana. Digitálna ekonomika a digitálna transformácia. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 36, s. 33-37.
- GAJDOŠ, Jozef. Výskum spotrebiteľského etnocentrizmu. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 36, s. 56-59 online.
- NAŠČÁKOVÁ, Jana - DANKOVÁ, Lenka. Neuromarketing – nové trendy v skúmaní správania a rozhodovania spotrebiteľa. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 85-88 online.
- NAŠČÁKOVÁ, Jana - DANKOVÁ, Lenka. Hodnotný obsah – inovatívny marketingový nástroj. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 89-92 online.
- NAŠČÁKOVÁ, Jana - DANKOVÁ, Lenka. Digitization, Digital Marketing and Customer's Participation at Marketing Activities. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 5-8 online.
- DUĽOVÁ SPIŠÁKOVÁ, Emília - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Predčasné ukončenie školskej dochádzky ako jeden z čiastkových cieľov stratégie Európa 2020. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2016. ISSN 1337-7094, 2016, č. 33, s. 74-77 online.
- DUĽOVÁ SPIŠÁKOVÁ, Emília - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Princípy, ciele a oblasti pôsobenia klastrovej politiky Veľkej Británie. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2016. ISSN 1337-7094, 2016, č. 33, s. 78-81 online.
- DANESHJO, Naqibullah. Marketing information – management system. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2016. ISSN 1337-7094, 2016, č. 33, s. 16-19 online.