Výsledky vyhľadávania
- HANULÁKOVÁ, Eva. Vybrané metódy riadenia ponuky podnikov. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 25-29.
- KRAUS, Michal. Opodstatnenosť kooperácie pri poskytovaní sociálnych služieb pre seniorov. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 86-100.
- KUDZBELOVÁ, Adriana. Využitie masovej kustomizácie pri predaji produktov. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 101-117.
- KITA, Jaroslav. Ponuka priemyselných podnikov a predaj. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 45-58.
- LULIAKOVÁ, Ivana. Konkurenčné stratégie malých a stredných podnikov. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 118-122.
- DAŇO, Ferdinand. Outsourcing ako faktor úspechu podniku. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 15-24.
- BALHAR, Vítězslav, Jr. - DRÁBIK, Peter. Trendy distribúcie v procese globalizácie obchodu. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 7-14.
- JURKOVIČOVÁ, Lujza. Dynamika petrolejárskeho priemyslu a obchodu v Slovenskej republike a vo svete. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 30-44.
- KITA, Pavol. Ponuka ako východisko predaja na trhu výrobnej sféry. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 59-85.
- ROZIN, Alexander. Event marketing. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 123-130.