Výsledky vyhľadávania
- SLÁVIK, Štefan. Strategický manažment. 2. vyd. Bratislava : Sprint dva, 2009. 403 s. Economics. ISBN 978-80-89393-08-4. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
- SZARKOVÁ, Miroslava. Psychológia : základy ekonomickej psychológie. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 164 s. ISBN 80-225-1623-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- LEŠČIŠIN, Michal. Manažment kvality : ekonomické aspekty. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 225 s. ISBN 80-225-1340-7. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 2]
- PORVAZNÍK, Ján. Celostný manažment : piliere kompetentnosti v riadení. Bratislava : SPRINT vfra, 1999. 493 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-36-9. [Počet ex. : 14, z toho voľných 13, prezenčne 1]
- VOLOŠIN, Martin - LIESKOVSKÁ, Vanda - LISSAUEROVÁ, Darina. Marketingová stratégia. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 167 s. ISBN 80-225-1001-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]