Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0120631 xpca^"
  1. KULÁKOVÁ, Mária. Písomná a elektronická komunikácia v podnikateľskom prostredí. In Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania v SR : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3056-9, s. 31-36. KEGA 3/6027/08.
    článok

    článok

  2. NOVÁK, Jaromír. Personálne zručnosti ako súčasť kompetenčného profilu podnikateľa. In Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania v SR : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3056-9, s. 37-57. KEGA 3/6027/08.
    článok

    článok

  3. VELICHOVÁ, Ľudmila. Podnikanie a podnikateľské projekty vo výučbe odborných ekonomických predmetov. In Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania v SR : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3056-9, s. 72-86. KEGA 3/6027/08.
    článok

    článok

  4. KOMPOLTOVÁ, Soňa. Formovanie komunikačných kompetencií v projektovom vyučovaní - súčasť prípravy podnikateľa. In Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania v SR : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3056-9, s. 7-19. KEGA 3/6027/08.
    článok

    článok

  5. MACKOVÁ, Zdenka. Psychologické aspekty podnikavosti. In Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania v SR : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3056-9, s. 20-30. KEGA 3/6027/08.
    článok

    článok

  6. ORBÁNOVÁ, Darina. Faktory rozhodovania o cenách v marketingu. In Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania v SR : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3056-9, s. 58-65. KEGA 3/6027/08.
    článok

    článok

  7. PASIAR, Ladislav. Prezentácia ako nástroj podpory podnikavosti v zinscenovaných podmienkach cvičnej firmy. In Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania v SR : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3056-9, s. 65-71. KEGA 3/6027/08.
    článok

    článok

  8. VELICHOVÁ, Ľudmila. Úvod. In Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania v SR : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3056-9, s. 5-6. KEGA 3/6027/08.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.