Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0129214 xpca^"
  1. DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva. Marketingový prístup k riadeniu a rozvoju miest. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035, 2004, roč. 52, č. 7, s. 891-900.
    článok

    článok

  2. HANULÁKOVÁ, Eva et al. Marketing územia : oblasti, možnosti a perspektívy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 235 s. ISBN 80-225-1918-9. [Počet ex. : 10, z toho voľných 8, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.