Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0143556 xpca^"
  1. JURKOVIČOVÁ, Lujza. Analýza trhových makroekonomických faktorov pre využitie v aplikácii GIS. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 13-18. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  2. KITA, Jaroslav. Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 19-27. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  3. KITA, Pavol. Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 28-52. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  4. REIFF, Marian. Dynamické modely rozmiestňovania. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 60-68. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.