Výsledky vyhľadávania
- JAZBEC, Andrea. Definícia kategórie a spotrebiteľské správanie v sortimente mobilných telefónov. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 60-76. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
- DRÁBIK, Peter. Inovácie technologických procesov identifikácie tovaru v distribučnej logistike. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 40-49. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
- OLÁH, Ľuboš. Technológia RFID a jej uplatnenie v distribučnom manažmente a logistike. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 29-40. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
- DAŇO, Ferdinand. Úloha distribučného kontrolingu v distribučnom manažmente. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 19-28. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
- ŠVEDA, Lukáš. Manažment obchodného personálu ako faktor tvorby etickej klímy v podniku. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 49-59. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
- HANULÁKOVÁ, Eva. Marketingový kontroling ako nástroj na skvalitnenie riadenia podniku. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s.7-19. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
- PAŽITNÝ, Peter. Výsledky konkurenčného boja zdravotných poisťovní významne ovplyvňujú regulácie. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 98-124. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
- BZDÚŠEK, Ivan. Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 77-98. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.