Výsledky vyhľadávania
- CHOMOVÁ, Katarína. Poznáte hodnoty svojich zákazníkov? In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 3, s. 50-51.
- KITA, Pavol. Predaj na trhu výrobnej sféry v kontexte vzťahov zákazník - dodávateľ. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 128 s. [8,112 AH]. ISBN 978-80-225-3118-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
- Vzťahový marketing. Zost. Zuzana Francová, Milan Oreský. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 178 s. VEGA 1/4600/07. ISBN 978-80-225-2813-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cenové rozhodovanie v marketingu : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 131 s. VEGA 1/0251/08, VEGA 1/4600/04. ISBN 978-80-225-2812-2. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária. [Počet ex. : 6, z toho voľných 5, prezenčne 1]