Výsledky vyhľadávania
- PALACIOVÁ, Ana. Európsky deficit koncecpcie : žiadala by sa jasnejšia vízia a pevnejšie vedenie. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2012. ISSN 1337-9798, 2012, roč. 4, č. Február, s. 10-11.
- ZERVAN, Miroslav - FILIN, Juraj. Stavba diaľnice je beh na dlhé trate. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2012. ISSN 1337-9798, 2012, roč. 4, č. Február, s. 29-30.
- P. Belinský: Baťa mal pravdu : odpoveďou na krízu by mal byť aj rozumne riadený rozvoj cestovného ruchu. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2012. ISSN 1337-9798, 2012, roč. 4, č. Február, s. 42-43.
- BYSTRICKÁ, Katarína. Daňový poriadok - zmeny v roku 2012 : nová legislatíva zavádza aj povinnú elektronickú komunikáciu. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2012. ISSN 1337-9798, 2012, roč. 4, č. Február, s. 26-27.
- MÜLLER, Jan-Werner. Po čom Nemci túžia : vždy s Európou a pre Európu - ale kam? In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2012. ISSN 1337-9798, 2012, roč. 4, č. Február, s. 12-13.
- Verím v nástup rozumných riešení : euro chráni Európu pred obchodnými vojnami a devalvačnými pretekmi. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2012. ISSN 1337-9798, 2012, roč. 4, č. Február, s. 18,20.
- BUZINKAY, Alexander. Osobná železničná doprava nastúpila cestu obnovy : farbami zmeny sú červená a biela. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2012. ISSN 1337-9798, 2012, roč. 4, č. Február, s. 31-32.
- MRAVČÁK, Peter. Uvažujete nad zlepšením IT? Nazabudnite na cloud : trend, na ktorý reagujú všetci významní dodávatelia podnikového SW. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2012. ISSN 1337-9798, 2012, roč. 4, č. Február, s. 50.
- ŠKUTKOVÁ, Jana. Zlepšujme svoje marketingové aktivity : každý človek vo firme svojou komunikáciou ovplyvňuje konečný výsledok. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2012. ISSN 1337-9798, 2012, roč. 4, č. Február, s. 54-55.