Výsledky vyhľadávania
- NEUMANN, Pavel. POPAI day 2015: nákup by mal byť predovšetkým zážitkom. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, január-február 2016, roč. 6, č. 27, s. 22-23.
- KRIS, Richard. Lídl mení stratégiu. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, január-február 2016, roč. 6, č. 27, s. 20.
- MIŠÍKOVÁ, Veronika. Generácia, ktorá vedie dva životy. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, január-február 2016, roč. 6, č. 27, s. 33.
- RAŠEVOVÁ, Kristína. Nové technológie ponúkajú rôzne možnosti. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, január-február 2016, roč. 6, č. 27, s.
- Bioprodukty nakupuje necelá tretina Slovákov. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, január-február 2016, roč. 6, č. 27, s. 16.
- RAŠEVOVÁ, Kristína. Slováci prišli na chuť syrom. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, marec-apríl 2016, roč. 6, č. 28, s. 38-39.
- BÁRTOVÁ, Lucie - MIŠÍKOVÁ, Veronika. Tie, ktoré žijú podľa svojho. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, marec-apríl 2016, roč. 6, č. 28, s. 31.
- KRIS, Richard. Ceny komodít zažili pád. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, marec-apríl 2016, roč. 6, č. 28, s. 12.
- MIŠÍKOVÁ, Veronika. Vďaka letákom predáte viac. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, marec-apríl 2016, roč. 6, č. 28, s. 42.
- MIŠÍKOVÁ, Veronika. Podceňovať ľudský faktor sa nevypláca. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, január-február 2016, roč. 6, č. 27, s. 45.