Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 59  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0164998 xpca^"
  1. TAJTÁKOVÁ, Mária. [Techniky predaja]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 8, s.163-164. Recenzia na: Techniky predaja / Pavol Kita. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. - ISBN 978-80-225-2667-8.
    článok

    článok

  2. KIABA, Martin - ŠTOFILOVÁ, Jana. Logistika a supply chain management. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 7, s. 102-108.
    článok

    článok

  3. LIPIANSKA, Júlia - ORGONÁŠ, Jozef. Komunikačná stratégia pri zavedení eura v Slovenskej republike. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 85-93. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok

  4. PAVELKA, Ľuboš - VERČEK, Peter. Outsourcing pohľadávok s ohľadom na bonitu odberateľov a úverové poistenie. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 107-117. VEGA 1/4562/07. 1/4562/07, VEGA, Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii.
    článok

    článok

  5. PULLMANOVÁ, Terézia - SVOBODOVÁ, Valéria. Teoretické východiská medzinárodného marketingu investičných tovarov. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 118-130. VEGA 1/4584/07. 1/4584/07, VEGA, Ekonomické aspekty novej energetickej politiky EÚ a jej vplyv na strategické rozvojové zámery SR (s ohľadom na Lisabonskú stratégiu).
    článok

    článok

  6. VETERNÍKOVÁ, Mária. Aktuálne problémy správcov po reforme konkurzného práva. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 147-155.
    článok

    článok

  7. KITA, Pavol. [Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 156-157. Recenzia na: Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí / zostavila: Miroslava Loydlová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2717-0.
    článok

    článok

  8. PÁSZTOROVÁ, Jana. [Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 158-160. Recenzia na: Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu / Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2562-6.
    článok

    článok

  9. BUZINKAYOVÁ, Mária. Public private partnership v Rakúsku. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 7, s. 5-13.
    článok

    článok

  10. FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel - FERENČÍKOVÁ, Zita. Aktuálne problémy zahraničných firiem na Slovensku. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 7, s. 29-41. VEGA 1/0668/08, VEGA 1/0016/09. 1/0668/08, VEGA, Priame a nepriame efekty priamych zahraničných investícií v strednej a východnej Európe a na Slovensku.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.