Výsledky vyhľadávania
- ZÁLEŽÁKOVÁ, Eliška. Imidž vzdelávacej inštitúcie. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. ISSN 1336-9849, 2014, roč. 9, č. 2, s. 28-29.
- JANKELOVÁ, Nadežda. Rozhodovací proces tvorby študijného programu. In Celoživotná kariéra a trh práce 2 : [recenzovaný zborník vedeckých prác] : teoretické východiská tvorby študijných programov a determinanty modifikujúce ekonomické predmety v neekonomických študijných odboroch. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3715-5, s. 41-52. KEGA 006EU-4/2013.
- SZARKOVÁ, Miroslava et al. Personálny marketing a personálny manažment. Recenzenti: Marta Matulčíková, Jozef Králik. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 265 s. [17,07 AH]. ISBN 978-80-225-3594-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 4]