Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0207541 xpca^"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera - MATUŠOVIČOVÁ, Monika - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Manažment obchodných organizácií. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 302 s. [16,796 AH]. ISBN 978-80-225-3473-4. [Počet ex. : 25, z toho voľných 21, prezenčne 4]
  2. LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cenové rozhodovanie v marketingu : vybraté problémy. 1. vyd. Bratislava : Sprint dva, 2011. 152 s. [8,22 AH]. Economics. VEGA 1/0047/11, VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-89393-71-8. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  3. FILO, Peter. Marketing pre projekty. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 96 s. [5,755 AH]. ISBN 978-80-225-3005-7. [Počet ex. : 9, z toho voľných 4, prezenčne 4]
  4. DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. Distribučný manažment. 3. dopln. vyd. Hronský Beňadik : Daniel NETRI, 2009. 232 s. [11,6 AH]. ISBN 978-80-89416-00-4. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  5. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing. Bratislava : Sprint vfra, 2007. 354 s. ISBN 978-80-89085-92-7. [Počet ex. : 13, z toho voľných 10, prezenčne 3]
  6. FILO, Peter - LIPIANSKA, Júlia. Projekty pre regionálny rozvoj. Bratislava : ERA OZ, 2005. 143 s. ISBN 80-969367-0-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.