Výsledky vyhľadávania
- SMOLKA, Samuel - SMOLKOVÁ, Eva. Vplyv marketingu v politike na voličské správanie. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 2, s. 12-22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 474.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení - KUPKOVÁ, Zuzana. Proces tvorby korporátního designu – marketér vs. grafický designér. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 2, s. 34-42.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 323.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení - ROSZYK KOWALSKA, Gabriela - MAŁŽ, Piotr. The Brand of the National Forest Holding “State Forests”. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 1, s. 18-26.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 120 KB z IP adresy SEK po prihlásení - ŠTRACH, Pavel. On marketing stickiness: How to motivate your customers want more. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 1, s. 51-52.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 91.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení - ÜBERWIMMER, Margarethe - FÜREDER, Robert - ROINTIGER, Christina. Creating value for the customer with industrial services: Selling industrial services is not a matter of price. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 3, s. 2-16.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 143.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení - JADERNÁ, Eva - BERÁNEK, Martina. Etický kodex v retailu. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 3, s. 47-54.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 138.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení - JADERNÁ, Eva - SRBOVÁ, Alena - BROUČKOVÁ, Iveta. Rozdíly ve vnímaní retroobalů tradičních výrobků. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 4, s. 2-9.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 194.3 KB verejne dostupné - DIEDRICH, Marcus. Acceptance and implementation of social media-guidelines in small and middle-sized. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 4, s. 10-20.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 195.1 KB verejne dostupné - METKE, Jozef. Marketing behind ICO. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 4, s. 51-56.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 175.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení - WROBLOWSKÁ, Zuzana. Požadavky inzerentů na produktové manažery a brand manažery v kontextu znalostního managementu. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 4, s. 21-32.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 221.1 KB verejne dostupné