Výsledky vyhľadávania
- Slovenské združenie pre značkové výrobky má aj Sekciu zadávateľov reklamy. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, December 1996, č. 12, s. 17.
- Kozmetika v reklame. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, December 1996, č. 12, s. 72-86.
- GLICKMAN, S. Matica marketingu predaja: Identifikácia problémov a nachádzanie riešení. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 14-15.
- HRADICKÁ, E. Deti a preferencia značiek produktov na základe reklamy. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 22-23.
- HOJOVÁ, K. Cappy v novom šate. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 7.
- MAZÁG, M. - RÁŽOVÁ, M. Kancelárska technika. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 63-65.
- HOJOVÁ, K. Marketing mäsiarskej firmy Kabát. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 6.
- BORIS, D. Bezadresný mailing. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 9.
- KASARDA, Martin. Imidžová reklamná kampaň: kampaň, ktorá nepredáva tovar, ale značku. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 38-39.
- HOJOVÁ, K. Klienti sa pýtajú: Koľko stojí prieskum trhu? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 12-13.