Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 37  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat s107516 xcla^"
  1. Slovenské združenie pre značkové výrobky má aj Sekciu zadávateľov reklamy. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, December 1996, č. 12, s. 17.
    článok

    článok

  2. Kozmetika v reklame. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, December 1996, č. 12, s. 72-86.
    článok

    článok

  3. GLICKMAN, S. Matica marketingu predaja: Identifikácia problémov a nachádzanie riešení. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 14-15.
    článok

    článok

  4. HRADICKÁ, E. Deti a preferencia značiek produktov na základe reklamy. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 22-23.
    článok

    článok

  5. HOJOVÁ, K. Cappy v novom šate. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 7.
    článok

    článok

  6. MAZÁG, M. - RÁŽOVÁ, M. Kancelárska technika. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 63-65.
    článok

    článok

  7. HOJOVÁ, K. Marketing mäsiarskej firmy Kabát. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 6.
    článok

    článok

  8. BORIS, D. Bezadresný mailing. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 9.
    článok

    článok

  9. KASARDA, Martin. Imidžová reklamná kampaň: kampaň, ktorá nepredáva tovar, ale značku. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 38-39.
    článok

    článok

  10. HOJOVÁ, K. Klienti sa pýtajú: Koľko stojí prieskum trhu? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 12-13.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.