Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 39  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat s121295 xpca^"
  1. KOPANIČOVÁ, Janka - DAMAŠKOVÁ, Tatiana. Vplyv použitia webkamier na strane študentov v procese synchrónnej online výučby. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864, 2022, roč. 33, č. 2-3, s. 11-22.
    článok

    článok

  2. ČONKOVÁ, Andrea. Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2021. ISSN 1335-5864, 2021, roč. 32, č. 1, s. 14-21.
    článok

    článok

  3. CHMELÁROVÁ, Zuzana - ČONKOVÁ, Andrea. Postoje a skúsenosti žiakov a študentov s projektovým vyučovaním. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2019. ISSN 1335-5864, 2019, roč. 30, č. 1, s. 3-20.
    článok

    článok

  4. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Životné cesty slovenských a španielskych vysokoškolákov − porovnanie. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2018. ISSN 1335-5864, 2018, roč. 29, č. 1, s. 3-18.
    článok

    článok

  5. ČONKOVÁ, Andrea. Charakteristika osobnosti učiteľa ako nositeľa autority z pohľadu študentov vysokej školy. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2017. ISSN 1335-5864, 2017, roč. 28, č. 4, s. 30-39.
    článok

    článok

  6. ČONKOVÁ, Andrea. Charakteristika osobnosti učiteľa ako nositeľa autority z pohľadu študentov vysokej školy. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2017. ISSN 1335-5864, 2017, roč. 28, č. 4, s. 30-39.
    článok

    článok

  7. CHMELÁROVÁ, Zuzana - ČONKOVÁ, Andrea. Komparácia úrovne trémy u stredoškolákov a vysokoškolákov, ktorí končia štúdium. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2016. ISSN 1335-5864, 2016, roč. 27, č. 1-2, s. 17-28.
    článok

    článok

  8. LESÁKOVÁ, Dagmar. Inovatívne prístupy k doktorandskému vzdelávaniu. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2015. ISSN 1335-5864, 2015, roč. 26, č. 3, s. 59-64.
    článok

    článok

  9. NEUPAUEROVÁ, Zuzana. Komparácia systémov financovania verejných vysokých škôl v Českej a Slovenskej republike. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2014. ISSN 1335-5864, 2014, roč. 25, č. 1, s. 24-41.
    článok

    článok

  10. LESÁKOVÁ, Dagmar. Implementácia salzburských princípov v doktorandskom vzdelávaní. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2013. ISSN 1335-5864, 2013, roč. 24, č. 3, s. 14-22.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.