Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 42  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat s121795 xcla^"
  1. Odevy a obuv v reklame. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Júl 1997, č. 7, s. 49-50.
    článok

    článok

  2. Alternatívne cestovanie - dobrodružstvo a poznanie. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Jún 1997, č. 6, s. 45.
    článok

    článok

  3. Marketing rýchleho občerstvenia. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Jún 1997, č. 6, s. 6-7.
    článok

    článok

  4. MARKO, M. Ako stimulovať v sales promotion. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Jún 1997, č. 6, s. 12-13.
    článok

    článok

  5. FEKETE, Imrich. Právne aspekty klamlivej reklamy. 1. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Jún 1997, č. 6, s. 59.
    článok

    článok

  6. Dovolenka a voľný čas. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Jún 1997, č. 6, s. 55-58.
    článok

    článok

  7. POLIAK, M. Merchandising - trvalá starostlivosť o predajné miesto. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Máj 1997, č. 5, s. 12.
    článok

    článok

  8. BLAHUŠIAK, P. Obchodná verejná súťaž. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Máj 1997, č. 5, s. 58.
    článok

    článok

  9. Spotrebná elektronika. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Máj 1997, č. 5, s. 54-57.
    článok

    článok

  10. CHOJKOVÁ, M. Dobrá reklama je bez psychologie nemysliteľná. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Máj 1997, č. 5, s. 44.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.