Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 53  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat s123873 xcla^"
  1. ŠVEC, Miroslav. Medzi médiami a verejnosťou. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 18.
    článok

    článok

  2. KÖPPL, Dan. Globálne mediálne trhy. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 78-79.
    článok

    článok

  3. Trh plný tajností? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 22.
    článok

    článok

  4. Aké sú platy v marketingu? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 10.
    článok

    článok

  5. Ignis - od taktiky k stratégii. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 11.
    článok

    článok

  6. FALTYS, Jan. Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 23.
    článok

    článok

  7. FUKNOVÁ, Mária. Firma Scholl je minulosťou, značka zostáva. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 8.
    článok

    článok

  8. Fúzia Leo Group a MacManus Group. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 34.
    článok

    článok

  9. VOZÁR, Jozef. Ochrana osobnosti III. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, December 1999, č. 12, s. 57.
    článok

    článok

  10. PETROVICKÁ, Sáša. Ako zmeniť imidž mesta. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, November 1999, č. 11, s. 19.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.