Výsledky vyhľadávania
- DROBA, Juraj. Voľby - politika alebo marketing? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, December 2000, č. 12, s. 6-9.
- Viete čo je semiometria? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, December 2000, č. 12, s. 14.
- O práci s ľudským kapitálom. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, December 2000, č. 12, s. 23.
- BATÍKOVÁ, Nataša. Spolu spolu spolu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, December 2000, č. 12, s. 10-11.
- Je marketing zlatou baňou? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, December 2000, č. 12, s. 17.
- BURJANIVOVÁ, Ľubica. Zákazník vyžaduje pozornosť. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, December 2000, č. 12, s. 24.
- PLACHÝ, Ján. Koniec marketingu ako ho poznáme. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, December 2000, č. 12, s. 13.
- VARGIC, Branislav. Učiť sa, učiť sa, učiť sa. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, December 2000, č. 12, s. 22.
- BURJANIVOVÁ, Ľubica. Ako obstáť v konkurencii. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, November 2000, č. 11, s. 17.
- Kinoreklama efektívnejšie? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, November 2000, č. 11, s. 72.