Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 107  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat s125043 xpca^"
  1. KITA, Jaroslav. Výkonnosť v oblasti nákupu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 5-6.
    článok

    článok

  2. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Internetové stránky samosprávy - cenný zdroj informácií pre marketingové spravodajstvo. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 18-20. VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu.
    článok

    článok

  3. BALHAR, Vítězslav, Jr. Globálne marketingové stratégie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 32-33.
    článok

    článok

  4. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana - KOPANIČOVÁ, Janka. Spotrebiteľské súťaže z pohľadu slovenských spotrebiteľov. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 2-4, 7.
    článok

    článok

  5. KITA, Pavol. Prínos marketingu k trvalo udržateľnému rozvoju. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 14-17.
    článok

    článok

  6. MARIAŠ, Miroslav. Nákup ako časť marketingových činností. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 8-10. VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    článok

    článok

  7. DRÁBIK, Peter. Dostupnosť - kľúčový faktor etablovania investorov. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 2-4, 9.
    článok

    článok

  8. LIPIANSKA, Júlia - ORGONÁŠ, Jozef. Modely správania sa zákazníka po zavedení eura. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 20-21. VEGA č. 1/2639/05 Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    článok

    článok

  9. KUBIČKOVÁ, Viera. Komparácia inovačnej aktivity podnikov služieb vo vybraných krajinách EÚ. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 16-17, 19.
    článok

    článok

  10. KOPEC, Pavol. Konkurenčný verzus generický benchmarking a ich potenciál viesť ku konkurenčnej výhode. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 24-25, 28.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.