Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 27  
Vaša otázka: Edícia = "Always learning"
  1. ROGERS, John. Market Leader : Upper Intermediate : Business English Practice File : B2. 3rd Edition. Harlow : PEARSON/ FT Publishing, 2011, dotlač 2014, dotlač 2018. 96 s. Always Learning. ISBN 978-1-4082-3710-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. SOLOMON, Michael R. Consumer Behavior : Buying, Having, and Being. 12th Edition. Harlow : PEARSON, 2018. 623 s. Always Learning. ISBN 978-1-292-15310-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. COTTON, David - FALVEY, David - KENT, Simon. Market Leader : Upper Intermediate : Business English Course Book : [B2-C1]. 3rd Edition. Harlow : PEARSON/ FT Publishing, 2011, dotlač 2014, dotlač 2018. 175 s. Always Learning. ISBN 978-1-4082-3709-0. [Počet ex. : 16, z toho voľných 4, prezenčne 1]
  4. BERMAN, Barry - EVANS, Joel R. - CHATTERJEE, Patrali. Retail Management : A Strategic Approach. 13th Edition. New York : Pearson, 2018. 572 s. Always Learning. ISBN 0-13-379684-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. MASCULL, Bill. Market Leader : Upper Intermediate : Business English Teacher's Resource Book : [B2-C1]. 3rd Edition. Harlow : PEARSON/ FT Publishing, 2011, dotlač 2014, dotlač 2017. 215 s. Always Learning. ISBN 978-1-4082-6803-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. ARMSTRONG, Gary - KOTLER, Philip. Marketing : An Introduction. 13th Edition. [S.l.] : PEARSON, 2017. 642 s. Always Learning. ISBN 978-0-13-414953-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. ROBBINS, Stephen P. - COULTER, Mary. Management. 13th global ed. Harlow : Pearson, 2016. 717 s. Always learning. ISBN 978-1-292-09020-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. WHETTEN, David A. - CAMERON, Kim S. Developing Management Skills. 9th Edition. Harlow : PEARSON, 2016. 643 s. Always Learning. ISBN 978-1-292-09748-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. PARKIN, Michael. Economics. 12th ed. Harlow : PEARSON, 2016. 822 s. Always learning. ISBN 1-292-09461-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  10. SOLOMON, Michael R. Konsumentenverhalten. Übersetzung: Ute Schulz ... [et al.]. 11. aktualisierte Auflage. Hallbergmoos : PEARSON, 2016. 501 s. Always Learning. ISBN 978-3-86894-256-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.