Výsledky vyhľadávania

  1. STEAD, Jean Garner - STEAD, W. Edward. Manažment pre malú planétu : prečo je dôležité meniť stratégie neobmedzeného rastu na stratégie udržateľnosti. 3rd ed. Bratislava : Eastone Books, 2012. xii, 243 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-216-9. [Počet ex. : 10, z toho voľných 7, prezenčne 2]

  2. SHENKAR, Oded. Imitátori : ako šikovné firmy využívajú imitáciu na získanie strategickej výhody ; zodpovedná redaktorka Marianna Petrová, odborná redaktorka Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2011. 176 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-164-3. [Počet ex. : 10, z toho voľných 8, prezenčne 2]

  3. MCELHANEY, Kellie A. Dobrý biznis : strategická príručka ako zladiť program spoločenskej zodpovednosti so značkou firmy. Bratislava : Eastone Books, 2011. xii, 200 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-193-3. [Počet ex. : 10, z toho voľných 8, prezenčne 2]

  4. GADIESH, Orit - MACARTHUR, Hugh. Private equity : lekcie a ponaučenia platné pre akúkoľvek firmu. Odborná korektúra Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2011. 142 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-179-7. [Počet ex. : 10, z toho voľných 7, prezenčne 2]

  5. EFFRON, Marc - ORT, Miriam. Rýchly talent manažment : eliminujte zložitosť, pridajte hodnotu. Bratislava : Eastone Books, 2011. 194 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-168-1. [Počet ex. : 10, z toho voľných 6, prezenčne 2]

  6. MOVIUS, Hallam - SUSSKIND, Lawrence. Firmy, ktoré víťazia : ako vytvoriť prvotriedne vyjednávajúcu organizáciu. Odborná redakcia Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2010. 212 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-126-1. [Počet ex. : 10, z toho voľných 8, prezenčne 2]

  7. ASHKENAS, Ron. Sila jednoduchosti : ako zefektívniť chod firmy a zjednodušiť jej činnosť. Preložila Adriana Sýkorčinová, odborná redakcia Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2010. 196 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-135-3. [Počet ex. : 10, z toho voľných 8, prezenčne 2]

  8. LI, Charlene - BERNOFF, Josh. Spodná vlna : ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá. Odborná redakcia: Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2010. 295 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-137-7. [Počet ex. : 10, z toho voľných 8, prezenčne 2]

  9. KOTTER, John P. Pocit naliehavosti : zavádzanie zmien v rámci organizácií. Odborná redakcia Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2010. 155 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-115-5. [Počet ex. : 10, z toho voľných 8, prezenčne 2]

  10. KOTLER, Philip - CASLIONE, John A. Chaotika : manažment a marketing firiem v turbulentných časoch. Bratislava : Eastone Books, 2010. 186 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. Preklad z angl. orig. Chaotics: the business of managing and marketing in the age of turbulence. ISBN 978-80-8109-114-8. [Počet ex. : 10, z toho voľných 8, prezenčne 2]