Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Edícia = "Knižná edícia Nadácie Tatra banky"
  1. STEAD, Jean Garner - STEAD, W. Edward. Manažment pre malú planétu : prečo je dôležité meniť stratégie neobmedzeného rastu na stratégie udržateľnosti. 3rd ed. Bratislava : Eastone Books, 2012. xii, 243 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-216-9. [Počet ex. : 6, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  2. EFFRON, Marc - ORT, Miriam. Rýchly talent manažment : eliminujte zložitosť, pridajte hodnotu. Bratislava : Eastone Books, 2011. 194 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-168-1. [Počet ex. : 7, z toho voľných 5, prezenčne 2]
  3. SHENKAR, Oded. Imitátori : ako šikovné firmy využívajú imitáciu na získanie strategickej výhody ; odborná redaktorka Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2011. 176 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-164-3. [Počet ex. : 7, z toho voľných 5, prezenčne 2]
  4. MCELHANEY, Kellie A. Dobrý biznis : strategická príručka ako zladiť program spoločenskej zodpovednosti so značkou firmy. Bratislava : Eastone Books, 2011. xii, 200 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-193-3. [Počet ex. : 7, z toho voľných 5, prezenčne 2]
  5. GADIESH, Orit - MACARTHUR, Hugh. Private equity : lekcie a ponaučenia platné pre akúkoľvek firmu. Odborná korektúra Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2011. 142 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-179-7. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  6. KOTLER, Philip - CASLIONE, John A. Chaotika : manažment a marketing firiem v turbulentných časoch. Bratislava : Eastone Books, 2010. 186 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-114-8. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  7. SCHMITT, Bernd H. Stratégia odvážnych : ako v strategickom plánovaní využiť kreativitu a silu odvážnych nápadov. Odborná redakcia Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2010. 171 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-121-6. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  8. MOVIUS, Hallam - SUSSKIND, Lawrence. Firmy, ktoré víťazia : ako vytvoriť prvotriedne vyjednávajúcu organizáciu. Odborná redakcia Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2010. 212 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-126-1. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  9. KOTTER, John P. Pocit naliehavosti : zavádzanie zmien v rámci organizácií. Odborná redakcia Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2010. 155 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-115-5. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  10. LI, Charlene - BERNOFF, Josh. Spodná vlna : ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá. Odborná redakcia: Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2010. 295 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-137-7. [Počet ex. : 7, z toho voľných 5, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.