Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 41  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Katedra marketingu OBF EU"
  1. OŽVOLDOVÁ, Katarína. Charakteristika nezávislého maloobchodu a jeho porovnanie s veľkými nadnárodnými spoločnosťami. In Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2414-8, s. 151-155.
    článok

    článok

  2. HNÁTOVÁ, Júlia. Legislatívne zmeny a ich vplyv na zamestnancov v obchodných spoločnostiach. In Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2414-8, s. 55-61.
    článok

    článok

  3. ŠTOFILOVÁ, Jana. Výkon obchodu, obchodného personálu. In Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2414-8, s. 173-180.
    článok

    článok

  4. Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. 232 s. VEGA 1/3760/06. ISBN 978-80-225-2414-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  5. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Obchodné reťazce a ich regulácia v SR. In Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2414-8, s. 62-66.
    článok

    článok

  6. ORESKÝ, Milan. Vybrané námety a názory k témam - udržateľný rozvoj, udržateľná spotreba, rozvoj obchodu a životné prostredie, vývoj obchodu a predikcia vývoja spotreby v SR. In Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2414-8, s. 136-150.
    článok

    článok

  7. REHÁK, Róbert. ECR. In Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2414-8, s. 168-172.
    článok

    článok

  8. GAJDOŠ, Jozef. Nákupné správanie spotrebiteľov - čiastkové výstupy z výskumu. In Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2414-8, s. 49-54.
    článok

    článok

  9. BERNACKÁ, Lenka. Úloha obchodu pri prechode na európsku menu. In Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2414-8, s. 25-29.
    článok

    článok

  10. KARASOVÁ, Katarína. Vybrané makroekonomické funkcie obchodu. In Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2414-8, s. 77-85.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.