Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 21  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Ekonomická univerzita Obchodná fakulta"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Virtuálna firma ako nový model fungovania organizácie. In Zborník Katedry marketingu z vedeckého seminára. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, Katedra marketingu, 2003. ISBN 80-225-1745-3, s. 66-68.
    článok

    článok

  2. KUBIČKOVÁ, Viera. Význam inovácie pre podnik cestovného ruchu. In Mladý ekonóm 2003 : vybrané problémy vstupu Slovenska do Európskej únie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, 2003. ISBN 80-968904-3-3, s. 69-72.
    článok

    článok

  3. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Trh s maloobchodnými priestormi a jeho územný rozvoj. In Zborník Katedry marketingu z vedeckého seminára. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, Katedra marketingu, 2003. ISBN 80-225-1745-3, s. 144-147.
    článok

    článok

  4. TAJTÁKOVÁ, Mária. Ekonomické aspekty kultúrnych segmentov. In Mladý ekonóm 2002 : ekonomické a sociálne aspekty procesov globalizácie v oblasti prierezových a odvetvových ekonomík : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, 2002. ISBN 80-225-1608-2, s. 138-141.
    článok

    článok

  5. KUBIČKOVÁ, Viera. Partnerstvo subjektov cestovného ruchu v procese globalizácie. In Mladý ekonóm 2002 : ekonomické a sociálne aspekty procesov globalizácie v oblasti prierezových a odvetvových ekonomík : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, 2002. ISBN 80-225-1608-2, s. 82-85.
    článok

    článok

  6. GERTLER, Ľubomíra. Riziko a typy rozhodovacích situácií v podnikaní. In Mladý ekonóm 2002 : ekonomické a sociálne aspekty procesov globalizácie v oblasti prierezových a odvetvových ekonomík : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, 2002. ISBN 80-225-1608-2, s. 58-60.
    článok

    článok

  7. BALÁŽI, Peter. Modely reforiem verejných správ vládnej úrovne na Slovensku po roku 1992. In Mladý ekonóm 2002 : ekonomické a sociálne aspekty procesov globalizácie v oblasti prierezových a odvetvových ekonomík : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, 2002. ISBN 80-225-1608-2, s. 5-7.
    článok

    článok

  8. Mladý ekonóm 2002 : ekonomické a sociálne aspekty procesov globalizácie v oblasti prierezových a odvetvových ekonomík : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, 2002. 155 s. ISBN 80-225-1608-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. PASTORÁKOVÁ, Erika. Spôsob hodnotenia komerčných poisťovní ratingovými agentúrami. In Mladý ekonóm 2001 : progresívne trendy vývoja vybraných oblastí ekonomiky v krajinách strednej a východnej Európy v novom tisícročí : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, jún 2001. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, 2001. ISBN 80-225-1497-7, s. 82-85.
    článok

    článok

  10. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Etické a environmentálne dimenzie spoločenského marketingu. In Mladý ekonóm 2001 : progresívne trendy vývoja vybraných oblastí ekonomiky v krajinách strednej a východnej Európy v novom tisícročí : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, jún 2001. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, 2001. ISBN 80-225-1497-7, s. 21-29.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.