Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 122  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave"
  1. Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. [elektronický zdroj]. - Spracovaný v EKO-INDEX, Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. 2x ročne. Dostupné na : <https://communicationtoday.sk/> ISSN 1338-130X.
    elektronický časopis

    elektronický časopis

  2. Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference : 14th November 2023, Trnava. 1st Edition. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. 456 s. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. Marketing Identity 2021: New changes, New Challenges. International Scientific Conference. Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. 1st Edition. Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021. 744 s. Dostupné na : <https://fmk.sk/download/MI_2021_eng_FINAL.pdf> ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Is There Still Any Space for New Social Media? Tiktok is an Answer. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing. Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. Quo vadis massmedia. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2020. ISBN 978-80-572-0053-6, s. 128-136 online.
    článok

    článok

  5. Megatrends and Media: Reality and Media Bubbles. International Scientific Conference. Megatrends and Media: Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference, 24th – 25th April 2018, Smolenice, Slovakia (Congress Hall of the Slovak Academy of Science). 1st Edition. Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2018. online 588 s. ISBN 978-80-8105-952-0. ISSN 2453-6474.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. Marketing Identity 2017: Online Rules. International Scientific Conference. Marketing Identity: Online Rules - Part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference : 7th – 8th November 2017, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. 1st edition. Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. online 474 s. ISBN 978-80-8105-918-6. ISSN 1339-5726.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  7. Marketing Identity 2017: Online Rules. International Scientific Conference. Marketing Identity 2017: onlinové pravidlá : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 7. – 8. november 2017. 1. vydanie. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017. online 286 s. ISBN 978-80-8105-919-3.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  8. Megatrends and Media: Media Future. International Scientific Conference. Megatrends and Media: Media Future : Conference Proceedings from the [11th] International Scientific Conference : 25th – 26th of April 2017, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovakia. 1st edition. Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. online [354 s.]. ISBN 978-80-8105-861-5. ISSN 2453-6474.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. FAŠIANG, Tomáš - RUŽIČKA, Tomáš. Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie. In Megatrendy a médiá 2017. budúcnosť médií II. Megatrendy a médiá 2017 : budúcnosť médií II. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017. ISBN 978-80-8105-863-9, s. 144-151. VEGA 1/0283/15.
    článok

    článok

  10. Marketing Identity 2017: Online Rules. International Scientific Conference. Marketing Identity: Online Rules - Part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference : 7th – 8th November 2017, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. 1st edition. Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. online 448 s. ISBN 978-80-8105-917-9. ISSN 1339-5726.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.