Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 94  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Financial Times"
  1. 2016 ,No. 2-5. The Banker. London : Financial Times Business Pub., 2016. 12x ročne. ISSN 0005-5395 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. HOOLEY, Graham J. - PIERCY, Nigel F. - NICOULAUD, Brigitte. Marketing strategy & competitive positioning. 5th ed. Harlow : Financial Times/Prentice Hall, 2012. xv, 578 s. ISBN 978-0-273-74093-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
  3. JOHNSON, Gerry - WHITTINGTON, Richard - SCHOLES, Kevan. Exploring strategy : text & cases. Whit the assistance of Steve Pyle. 9th ed. Harlow : FT Prentice Hall/Pearson, 2011. 773 s. ISBN 978-0-273-73202-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. HOLLENSEN, Svend. Global marketing : a decision-oriented approach. 5th ed. Harlow : FT Prentice Hall/Pearson Education, 2011. 756 s. ISBN 978-0-273-72622-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  5. HARRISON, Alan - VAN HOEK, Remko. Logistics management and strategy : competing through the supply chain. 4th ed. Harlow : FT Prentice Hall/Pearson, 2011. 360 s. ISBN 978-0-273-73022-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. CHRISTOPHER, Martin. Logistics & supply chain management. 4th ed. Harlow : FT Prentice Hall/Pearson Education, 2011. 276 s. ISBN 978-0-273-73112-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  7. BLANCHARD, Olivier - AMIGHINI, Alessia - GIAVAZZI, Francesco. Macroeconomics : a european perspective. Harlow : FT Prentice Hall/Pearson, 2010. xxiv, 586 s. ISBN 978-0-273-72800-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. SOLOMON, Michael R. et al. Consumer behaviour : a European perspective. 4th ed. Harlow : FT Prentice Hall/Pearson Education, 2010. 700 s. ISBN 978-0-273-71726-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. SUDARSANAM, Sudi. Creating value from mergers and acquisitions : the challenges. 2nd ed. Harlow : FT Prentice Hall/Pearson Education, 2010. xxvi, 786 s. ISBN 978-0-273-71539-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. GHAURI, Pervez N. - GRØNHAUG, Kjell. Research methods in business studies. 4th ed. Harlow : FT Prentice Hall/Pearson, 2010. xx, 265 s. ISBN 978-0-273-71204-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.