Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 86  
Vaša otázka: Vydavateľ = "HARPER"
  1. NADKARNI, Shirish. From Startup to Exit : An Insider's Guide to Launching and Scaling Your Tech Business. New York : Harper Collins Publishers, 2021. 298 s. ISBN 978-1-4002-2534-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. STUCKE, Maurice E. - EZRACHI, Ariel. Competition Overdose : How Free Market Mythology Transformed Us from Citizen Kings to Market Servants. 1st Edition. New York : HarperCollins Publishers, 2020. 401 s. ISBN 978-0-06-289283-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. KUPER, Simon - SZYMANSKI, Stefan. Soccernomics : Why England Lose, Why Germany, Spain and France Win, and Why One Day the Rest of the World Will Finally Catch Up. 1st, Revised and Updated Edition. London : HarperCollinsPublishers, 2018. 568 s. ISBN 978-0-00-823664-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. ZINSSER, William. On Writing Well : The Classic Guide to Writing Nonfiction. New York : Harper Perennial, 2006, 2016 Reissued. 321 s. ISBN 978-0-06-089154-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. DUFF, Andrew. Pandora, Penelope, Polity : how to change the European Union. London : John Harper Publishing, 2015. 122 s. ISBN 978-0-9929748-6-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. FLORIDA, Richard. The great reset : how the post-crash economy will change the way we live and work. New York : HARPER, 2011. 225 s. ISBN 978-0-06-200905-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. ARIELY, Dan. Predictably irrational : the hidden forces that shape our decisions. revised and expand. ed. London : Harper, 2009. 368 s. ISBN 978-0-00-725653-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. BROWN, Tim. Change by Design : How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation. New York : Harper Business, 2009. 264 s. ISBN 978-0-06-176608-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. RENVOISÉ, Patrick - MORIN, Christophe. Neuromarketing : Understanding the "Buy Button" in Your Customer's Brain. [New York] : HarperCollins Leadership, 2007. 244 s. ISBN 978-1-5955-5135-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. DRUCKER, Peter F. Innovation and entrepreneurship : practice and principles. New York : Harper Business, 1993, reprint 2006. ix, 277 s. ISBN 0-88730-618-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.