Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 28  
Vaša otázka: Vydavateľ = "HarperOne"
  1. NADKARNI, Shirish. From Startup to Exit : An Insider's Guide to Launching and Scaling Your Tech Business. New York : Harper Collins Publishers, 2021. 298 s. ISBN 978-1-4002-2534-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. STUCKE, Maurice E. - EZRACHI, Ariel. Competition Overdose : How Free Market Mythology Transformed Us from Citizen Kings to Market Servants. 1st Edition. New York : HarperCollins Publishers, 2020. 401 s. ISBN 978-0-06-289283-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. FLORIDA, Richard. The great reset : how the post-crash economy will change the way we live and work. New York : HARPER, 2011. 225 s. ISBN 978-0-06-200905-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. BROWN, Tim. Change by Design : How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation. New York : Harper Business, 2009. 264 s. ISBN 978-0-06-176608-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. RENVOISÉ, Patrick - MORIN, Christophe. Neuromarketing : Understanding the "Buy Button" in Your Customer's Brain. [New York] : HarperCollins Leadership, 2007. 244 s. ISBN 978-1-5955-5135-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. DRUCKER, Peter F. Innovation and entrepreneurship : practice and principles. New York : Harper Business, 1993, reprint 2006. ix, 277 s. ISBN 0-88730-618-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  7. GRAHAM, Benjamin. The intelligent investor : a book of practical counsel. Updated with new commentary by: Jason Zweig. revised ed. New York : HarperCollins, 2006. 623 s. ISBN 978-0-06-055566-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. SCHWARTZ, Barry. The paradox of choice : why more is less. New York : HarperCollins Publishers, 2005. 265 s. ISBN 978-0-06-000569-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. FLORIDA, Richard. The flight of the creative class : the new global competition for talent. New York : HarperBusiness, 2005. 326 s. ISBN 0-06-075690-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. CANTERBERY, E. Ray. The Literate Economist : A Brief History of Economics. 1. ed. New York : Harper Collins College Publ., 1995. 379 s. ISBN 0-673-99255-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.