Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 81  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Jossey Bass"
  1. SVANE, Mikkel - ADLER, Carlye. Startupland : how three guys risked everything to turn an idea into a global business. San Francisco : Jossey-Bass /A Wiley Brand, 2015. 200 s. ISBN 978-1-118-98081-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. BOYNTON, Andy - FISCHER, Bill. The idea hunter : how to find the best ideas and make them happen. San Francisco : Jossey-Bass, 2011. 177 s. ISBN 978-0-470-76776-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. HOLLENDER, Jeffrey - BREEN, Bill. The responsibility revolution. San Francisco : Jossey-Bass A Wiley Imprint, 2010. 214 s. ISBN 978-0-470-55842-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. OZCAN, Yasar A. Quantitative methods in health care management : techniques and applications. 2nd ed. San Francisco : Jossey-Bass A Wiley Imprint, 2009. 438 s. ISBN 978-0-470-43462-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. SCHEIN, Edgar H. The corporate culture survival guide. new and revised ed. San Francisco : Jossey-Bass A Wiley Imprint, 2009. 240 s. ISBN 978-0-470-29371-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. STARRATT, Robert J. Ethical leadership. San Francisco : Jossey-Bass A Wiley Imprint, 2004. xi, 158 s. Jossey-Bass leadership library in education. ISBN 978-0-7879-6564-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. GEORGE, Bill. Authentic leadership : rediscovering the secrets to creating lasting value. San Francisco : Jossey-Bass A Wiley Imprint, 2003. xix, 217 s. ISBN 0-7879-6913-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. DOTLICH, David L. - CAIRO, Peter C. Why CEOs fail : the 11 behaviors that can derail your climb to the top - and how to manage them. San Francisco : Jossey-Bass, 2003. xxviii, 176 s. ISBN 0-7879-6763-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. ASHKENAS, Ron. The boundaryless organization : breaking the chains of organizational structure. 2nd ed. San Francisco : Jossey-Bass A Wiley Company, 2002. xxxviii, 346 s. ISBN 0-7879-5943-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. GALBRAITH, Jay R. Designing the global corporation. San Francisco : Jossey-Bass A Wiley Company, 2000. xix, 312 s. The Jossey-Bass business & management series. ISBN 0-7879-5275-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.