Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 286  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Longman"
  1. PERLOFF, Jeffrey M. Microeconomics : Theory and Applications with Calculus. 5th Edition. Harlow : Pearson Education Limited, 2022. [848 s.]. ISBN 978-1-292-35912-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. CASU, Barbara - GIRARDONE, Claudia - MOLYNEUX, Philip. Introduction to Banking. 3rd Edition. Harlow : Pearson Education Limited, 2022. 791 s. ISBN 978-1-292-24033-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. BROKEŠOVÁ, Zuzana et al. Principles of Risk Management and Insurance. Reviewers: Hayette Gatfaoui, Hu Jianfeng... [et al.]. 14th Edition, Global Edition. Harlow : Pearson Education, 2022. 732 s. [36,6 AH]. ISBN 978-1-292-34974-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. HULL, John C. Options, Futures, and Other Derivatives. 11th Edition, Global Edition. Harlow : Pearson, 2022. 880 s. ISBN 978-1-292-41065-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  5. RUSSELL, Stuart J. - NORVIG, Peter. Artificial Intelligence : A Modern Approach. 4th Edition, Global Edition. Harlow : Pearson Education, 2022. 1166 s. ISBN 978-1-292-40113-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  6. DANCEY, Christine - REIDY, John. Statistics Without Maths for Psychology. 8th Edition. Harlow : Pearson Education, 2020. 608 s. ISBN 978-1-292-27643-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. STOCK, James H. - WATSON, Mark W. Introduction to Econometrics. 4th Edition. Harlow : Pearson, 2020. 797 s. The Pearson Series in Economics. ISBN 1-292-26445-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. KOTLER, Philip et al. Principles of Marketing. 8th European Edition. Harlow : Pearson, 2020. 689 s. ISBN 978-1-292-26956-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. ARMSTRONG, Gary - KOTLER, Philip - OPRESNIK, Marc Oliver. Marketing : An Introduction. 14th Edition. Harlow : Pearson, 2020. 676 s. ISBN 978-1-292-29486-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. GREEN, Mark C. - KEEGAN, Warren J. Global Marketing. 10th Edition. Harlow : Pearson, 2020. 627 s. ISBN 1-292-30402-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.